A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.04.26. 00:04 Metanis

Van élet a halál után / !nvisible Devils

Ime a példa, élet a halál után is van! Most egy olyan volt klán vezetőt halgathatunk meg aki öszíntén beszél a jelenről, mert ami neki jelen az sok klánnak a jövő lehet!

!nvisible Devils

http://invisibledevils.atw.hu



!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >

A klán mostanság már csak inkább baráti társaságként üzemel,
de megnéztem a honlapod és láttam, hogy pontozásban sok minden vonatkozik a honlapra,
amit már egy jó ideje nem frissítettem, meg el van hanyagolva már egy jó ideje.

Metanis:
És nincs is kedved vagy időd?

!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Hát úgy vagyok vele, hogy mivel már aktívabban nem is nagyon játszunk, meg már inkább tényleg csak MSN-en, telefonon és személyesen beszélünk, nincs  már szükség rá.

Metanis:
És hányan vagytok?

!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Kb. 12-13 fő, aki aktívabban a klán magját képzi, de pl. a honlapon, akik fel vannak sorolva, azok közül is kb. csak ezzel a 10-13 emberrel találkoztam személyesen.
….
fho, most felmentem a honlapra és most nézem a dátumot  "2007" hát az biz már nem ma volt

Metanis
Vettetek fel azóta új tagot?


!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Szerencsére, vagyis nem tom mennyire szerencse, de nem teljesen gépfüggő emberek vannak a klánban és fő suli, meg munka mellett manapság már kevesebbet ülünk össze játszani, sőt szinte semmit. Tagot nem  vettünk fel,mert  a játék révén már nem volt semmilyen újítás.

Metanis
Akkor lényegében a klán megszűnt csak a baráti társaság maradt meg?

!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Pontosan!
Játék ügyben igaz még szoktam látni aktivitást a clanbase-en,
de mára már tényleg,  nyaranta meg az évvégén lévő közös bulik, amik inkább dominálnak.

Metanis:
Akkor miért nem törlitek a honlapot?

!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Akkora az internet, nem elfér rajta? Meg hát tényleg annyira nem foglalkoztam vele.

Metanis
Vannak, még akik megkeresnek klán ügyben?

!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Tavaly még volt 1-2 emberke, akik jöttek volna a klánba, de olyanok, akik már 3-4 évvel ezelőtt is tagok akartak lenni, csak nem vettük fel őket.
Meg az a baj, hogy az ut2004 már nem nagyon számít topp multi játéknak Magyarországon
nem olyan nagy a community.

Metanis:
És mikor volt az utolsó war?

!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Most muszáj megnéznem a clanbase-t de én már napját se tudom mikor játszottam war-on.
…..
cb szerint 2009 október 6.-án is volt war.
Kíváncsi vagyok hány aktív ut2k4-es klán van még.

Metanis:
Én már abban is kételkedem, hogy manapság alakulnak klánok.


!D^Deal3R007^Eg3R Rulez! >
Igen ebben sajnos igazad van!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr551951558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása