A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.05.27. 17:52 Metanis

.inc gaming figyelmet felhívom az eredi oldal a magyarnagyklanok.hu

Ismét sikerűlt egy érdekes interút kreálni. Miközben olvassuk úgy tünhet, hogy 2 klánnal csinálok egyszerre egy interjút.
Íme a magával ragadó, és a feledésre nem méltő Quake 3-mal játszó .inc-Gaming# klán.

Metanis
Mi a klánotok neve?

Dar0X
.inc néven futunk a játékban, és a hosszú nevünk az .inc-Gaming#.

Metanis
Mi a honlap elérhetőségetek?

Dar0X
www.q3incgaming.uw.hu

Metanis:
Mikor alakult a klán?

Dar0X
2010.02.23-án alapítottuk meg egy nagyon jó barátommal.

Metanis
Mikortól lett multi gameing klán, hogyan történt?

Dar0X
Körülbelül 1 hónap múlva már az volt.
Igazából nagy terveim voltak ezzel a klánnal, és sokat gondolkodtam azon, hogy mi lenne, ha más játékokban is szerepelne a nevünk, és kibővítenénk a szerény baráti társaságunkat.
 COD 2 részleg azért lett ilyen hamar, mert, ahogy Xaero is, és a COD2 részleg Leadere(Murdock) is q3-azik, és nagyon 
szeretnek COD2-ni, így megbíztam bennük, és beszélgettünk róla, majd elvállalták a dolgot.

Metanis
Hogy jutott eszetekbe, hogy klánt csináljatok, és kivel alapítottad?

Dar0X
Ez úgy történt, hogy kirúgtak egy nagyon erős és jó külföldi klánból, mert elromlott a mikrofonom és nem vettem újat, és 
éppen olyan időszakban voltunk, hogy kezdődtek volna a CB ligák. Így pár hét próbálkozás után, nem kerültem be új klánba, 
ahova szerettem volna, így elhatároztam, hogy egy újat kellene alapítani.
 srtd barátommal beszélgettem arról, hogy jó lenne egy új klánt alapítani, tetszett neki az ötlet, így belevágtunk, és még 
a mai napig is vagyunk.

Metanis
Ki a klán vezető?

Dar0X
Igazából több van, mert én nem akartam egyedül a kezembe venni a dolgokat, így én, srtd, mint q3 leader, és Murdock aki a 
cod2 részleg leadere

Metanis
Hány tagot számláltok?

Dar0X
q3ban vagyunk 8-an.

xaero
CoD2: Murdock, Xaero, Nick, Superior, azaz 4 db

Metanis
Hogyan ismertétek meg a játékot?

Dar0X
Én a q3at egyik barátom által ismertem meg, aki hozott át hozzám játékokat, és rögtön beleszerettem...Olyan igazi 
nekem való, nem élethű lövöldözős játék.

xaero
Hát pár haverom játszott anno a CoD2-vel, én viszont UO-ztam. elég sokáig nyaggattak, hogy játsszak velük, de sokáig 
elleneztem, mivel már eléggé megszoktam az uo-t. viszont az UO egyre inkább kihalt, azaz egyre kevesebben játszottak 
vele...haverok további nyaggatását megunva felraktam a cod2-t és ennyi lenne a történet.

Metanis
Volt mesteretek a játékokban?

xaero
Nekem a CoD UO-s (Call of Duty United Offensive) múltam segített a legtöbbet, nem túl sok dologban különbözik a CoD2-től.

Dar0X
Nekem nem volt igazán mesterem, én úgy tudtam fejlődni, hogy nálam erősebb társasággal gyakoroltam és játszottam eléggé 
sokat,
így képes voltam fejleszteni magamat.


Metanis
Honnan ismeritek egymást?

Dar0X
A legtöbben quake 3ról, mint ahogy mi is egymást.

Metanis
Milyen gyakran van war?

xaero
A CoD-ban naponta 4-5, de attól függ, hogy hány online tag van.

Dar0X
A q3-ban minden nap 3-4 war van, de legtöbbször csak tréning van, vagy funwar

Metanis
Hogy érzitek, jók vagytok benne?

xaero
Természetesen van még mit fejlődnünk, de úgy érzem, hogy a CoD-os részleg elég ütőképes kis csapat lett

Dar0X
Szerintem most a TOP5-ben benne vagyunk,
de természetesen, ahogy a cod2es részlegnek is kell fejlődnie, úgy nekünkis.

Metanis
Van az oldalon más kodos klán is benne lenétek egy warba ha lenne magyarnagyklanok kupa?

xaero
Természetesen

folytatás hamarosan.

Szólj hozzá!

Címkék: magyar nagy gaming inc nagyklanok klanok


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr852036035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása