A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.03.09. 00:22 Metanis

Íme a következő :D

 

A következő klán roppant érdekes. Nem azért meg hogyan alakult meg vagy,




Hogy milyen nagyszerű csatát vívtak, hanem inkább
A klán szelemének felfogása. Olvassátok el az interjút és meglátjátok miről
Beszélek! Két klán taggal beszélgettem és most ezt olvashatjátok!

Metanis
Honlap elérhetőségetek?

Blacky:
http://www.estarz.hu

Metanis:
Kivel ismerkedhetek meg?

Blacky:
Whozzy a webes én meg a tulaj.

Metanis:
Hogy érted az, hogy webes? Mármint ő készíti a teljes klán honlapotokat bele
értve a kisebbeket is?

WhozZy:
Igen.

Metanis:
Hogy kezdődött ez az egész mármint a klán?
Mert elégé nagy és sok játék közül lehet választani (mi volt az első?)

Blacky:
Hát ez 2008-ban indult kitaláltam a nevet és meg terveztettem egy
alaplogót ... Én voltam benne egyedül cod2 es klánnak indult... Azonban
2009re úgy gondoltam, hogy ez az egyszemélyes klán bővülhetne. Így lett
egy cod2 squadom :D ... Utána úgy gondoltam, hogy ezzel a jó névvel többre
is vihetnénk ... Így megkérdeztem whoozy barátomat, hogy nem segítene ebben
a klán megszervezésében ő ebbe természetesen bele ment és szépen kezdett
kialakulni minden ..

Metanis:
Amikor elindult a klán cod2-vel akkor te voltál egyedül, mint alapító vagy
pár haveroddal kezted?

Blacky:
Ez teljes körűen az enyém .. a LOGO a NÉV saját ötlet és egyedül voltam az
elején ...
whoozy ő segített az oldallal feldobni és népszerűsíteni ..

Metanis:
Most összesen hányan vagytok?

Blacky:
Több mint 50-en, de 50-nél több aktív játékosaink vannak.

Metanis:
A klánon belül lévő kisebb klánok (ha hívhatom így) külön-külön alvezetői  
vannak vagy az egészet te felügyelet értem én a warok lebonyolítását?

Whozzy:
Minden squadnak megvan a saját vezetője, persze mi is felügyeljük, hogy mit
is csinálnak. Viszont mindent meg kell, beszéljük velünk bármién döntést
szeretnének hozni vagy van, valami új ötletük szívesen fogadjuk.

Metanis:
Nem féltek attól, hogy egy vita alkalmával egy egész squad kiválhat?

Blacky:
Ha valami probléma van a squad és a vezetőség között megbeszéljük, és ha nem
megoldható úgy gondoljuk, hogy nem ide tartozik ... Ez persze nagy veszteség
de általában meg tudjuk oldani a problémákat ... Kivéve CSALÁS esetén mert
ha megtudjuk azonnali kitiltás lép érvénybe

Metanis:
Volt már rá példa?

Whozzy:
Volt sajnos, még december vége fele a counter strike 1.6 squadot kaptuk
rajta csaláson. És már cod2-őben is volt rá egyszer példa

Metanis:
Gondolom, ezekez az embereket ki tiltottátok.

Whozzy:
Természetesen igen, még a weboldalról is. msn-ről illetve x-fireről is
megváltunk tőlük.

Metanis:
És mondjátok csak ki melyik squadnak a vezetője?

Wohzzy:
Én jelenleg az UT3-nak (Unreal Tournament 3) mert egy ideje abba hagytam
a cod2-őt.

Blacky:
Én pedig csak irányítom és ügyeket intézem a klánnak ... és inkább a
játékosokkal egyszerű pubon tartom a kapcsolatot .. FUN warokra meghívnak
tehát a közösségi szellemünk is elég jó:D

Metanis:
Meguntad?

Whozzy:
Hát az is benne volt a pakliban, de még az is, hogy sok volt az internet
váltásom és hát egyszerűen meguntam mindent. Most megkedveltem az ut3-at
azzal játszok, de hamarosan elkezdem újra a cod2-őt hiszen már 5éve játszok
vele és ezt így nem lehet olyan könnyen sokáig abbahagyni. De számomra
mostanában fontosabb az oldal frissítése, szerkesztgetése, mint a játék

Metanis:
Milyen gyakran vannak klán warok? Mármint az össze squadra értem.

Whozzy:
Napi szinten, minden csapat szokott minimum 4-5 wart játszani.
Kivéve, ami már nem annyira felkapott.
pl.: cod UO , nehezen lehet wart találni

Metanis:
Ezeket dokumentáljátok is?

Blacky:
Az weboldalon láthatod, igen.

Metanis:
Hogy látjátok, hogy jók vagytok benne, mint vezetők? Mint játékosok? És
mint a squadjaitok is a warokban?

Blaky:
Én whozzy lelkesedésével, munkájával és a többi szervező és ügyintéző
tagjain kell, meg vagyok elégedve ... A squadokban vannak, akik már olyan
szinten vannak, amit el szeretem volna várni, de vannak még olyanok akiknek
fejlődniük kell .. És magamról nem mondanék véleményt, ha fontos whozzy
megmondja vagy bár ki.

Metanis:
van-e emléked akár amikor játszottál vagy az egyik squadnak a
legemlékezetesebb csatáról?

Blacky
Úgy gondolom az összes war egy élmény :D, de persze nagyobb teamek ellen
mindig meg az izgalom:D

Metanis:
És a legrosszabb?

Blacky
Olyan is van, néha ha egy nagyon erős csapat van, de tanulunk belőle: D
úgy gondolom:D

Metanis:
ingott-e meg már a klán?

Blacky:
Lekopogom hála a jó istennek eddig csak jó dolgok jöttek és remélem az is
fog jönni. :D

Metanis:
A honlapot csak Whozzy csinálja?
Nincs semmi segítséged?

Whozzy:
Általában igen, ha jön valami nagyobb munka, például: a témával kell
csinálni valamit, akkor kérem ebben CHiP (a másik designer) segítségét mert
nem szeretek bele nyúlni más munkájába, mert az oldal téma neki köszönhető
ugyebár :D CHiP is úgy van vele, hogy nem nyúl bele az én munkámba. Ezért
én az ilyen általános feladatokat csinálom: menük, al menük szerkesztése,
tagok hozzáadása, új szponzor partner kiírása, hírek publikálása, új menük
készítése stb.


Metanis:
A szervereitek hol futnak?

Whozzy:
A szervereinket a szponzorok biztosítják nekünk. (lowpings.net, xvision.hu,
xjx.hu, gameop.hu, skeleton.hu

 

Az értékelés a következő nap lesz. XD



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr391822949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása