A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.03.02. 19:01 Metanis

MKBK számokban!

Az interjú folytatása: Remélem mindenkinek tetszeni fog!
Szivesen várom a kommenteket! Akár a klánról vagy a klánnak!

 

Metanis:
Ki tervezi a honlapot és van-e segítség?

Wizard:
A honlapot Lukeal csináltuk, ő írta a HTML-t, én meg Photoshoppa csináltam a képeket, meg gombokat. külső segítségünk nem igen van.

Metanis:
  Szervesztek-e külön személyes találkozót (pl. összejövetelt, persze lehetőségtől függően)?

Wizard:
Volt Klán találkozó még 2008ban. És gondolom idén is lesz, ha minden összejön.

Metanis:
Szerveretek? Saját gépen futó vagy bérelitek?

Wizard:Warfire (Most RamboZsolt néven szerepel) gépén fut 2 szerverünk, plusz a Team Speak

Metanis:
A szerver címetek publikus?

Wizzard:
Igen
A Base szerverünk: mkbk.dtdns.net:21100
A Japlus pedig: mkbk.dtdns.net:21000
Mindenkit várunk szeretettel!

Metanis:
Saját klán szlogen, logó, filozófia?

Wizard:
Igazából a filozófiánk mindig az volt, hogy azért játszunk, mert szeretjük a jk3mat, és nem az hogy mi legyünk a vérprók.

Metanis:
Ha valaki segítséget akar kérni tőletek, akkor segítettek neki? Mármint a játékban?

RamboZsolt:
Nem szoktunk
Általában hülye kérdéseket tesznek fel.

 Wizard:
Szoktunk, de nem a játékban, szerintem mindenkinek magának kell ráérezni, de az utóbbi időben csináltunk egy két skint más klánoknak. újfent nagyon jó fejek vagyunk: D


Egy kis anyag hogy megismerjétek közelebbről a csapatott:
Nincs semmi cenzúrázva, eredeti szöveg:

 Metanis:
Kinek mi a legjobb vicce?
:D

Luke:
Én nem szoktam vicceket mondani

 Metanis:
Tudom
Azért kérdem

ggyyuutt:
Nekem van

Luke:
Próbáltam párszor, de annyira rossz volt, hogy nagyon szégyellettem magam

ggyyuutt:
Egy jó
Luke:
El is ástam magam a kertben utána

RamboZsolt:
Ok, egy rövid

ggyyuutt:
Két Jakó beszélget az egyetemen
Haha

Luke:
HAHAHAHAAHA

RamboZsolt:
Mi az átlátszó fém?
Drótkerítés
haHaHahaAhahaAhaha

Wizard:
Valóban nem Gyutnak van egy olyan vicces tulajdonsága, azon kívül, hogy él, hogy akármit átmagyarosít percek alatt, így születnek az olyanok, mint HOT KEY = forrókulcs és a többi..

Luke:
Ebből se lesz invasion. már nem is olvassa

RamboZsolt:
Ja, vagy Archon =Felhőember

Wizard:
Ez így persze nem vicces, de amikor annyit hallasz, hogy TS-en, hogy "nem működik a forrókulcs (vagy meleg kulcs)" akkor azért nem bírod ki, hogy ne röhögj.
 
 Metanis:
Akkor most mindenki mondjon valamit magáról

RamboZsolt:
Én vagyok

 Luke :
Szeretem a csoki befőttet.

RamboZsolt:
ööö Zsolt

ggyyuutt:
Komolyan?

RamboZsolt:
Hát te ki vagy?

ggyyuutt:
Vagy megint viccesen

Metanis: jaja

Wizard:
Ez nem egy könnyű kérdés.

Luke :
Most melyik?

Metanis:
Ahogy érzed

RamboZsolt:
Síntér, nekem adod a vacsorád?

ggyyuutt:
Meg

Wizard:
Parizer

ggyyuutt:
Csokornyakkendős katicabogÁÁÁRR

Luke:
Én sajnos egyéniség nélkül születtem, sz'al nem sok érdekessel szolgálhatok magamról.

ggyyuutt:
Én fej nélkül születtem

Luke :
Az még rosszabb

ggyyuutt:
Ami elég bajos

RamboZsolt:
Én nem

Wizard.:
De legalább nem vagy csúnya.:D:D

 

A klán végeredménye:

Honlap: http://mkbk.try.hu
honlaparculat:4 pont / 5 pont
karban tartás:5 pont / 5 pont
felszereltség:3pont / 3 pont
aktivitás:3 pont / 4 pont

Klán tulajdonságai:Az elmondottakra alapozva.
Visszajelzés sebessége: 4 pont / 5 pont
Klán szellem: 7 pont / 10 pont
Klán tagok száma pontokban: 7 pont / 10 pont
Klán kommunikáció:2 pont / 2 pont

35pont / 44 pontból

Garutlálok Ti vagytok az első helyen jelenleg!

Szólj hozzá!

Címkék: interjú klán osztályzás mkbk


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr221803594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása