A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.03.04. 18:39 Metanis

Harmadik elitélt! Whisky Clan

Most egy kicsit szakítok a ahagyománnyal. Eddig mindig 2 részletben tettem fel minden Klánt de most ez az intejú egy kicsit kicsire sikeredett, de nem az élmény rovására! Most is megtudhatunk mindent!

Metanis:
Mi a klán neve?

[Whisky.CL]Johnn:
Whisky Clan 

Metanis:
Mi a klán játéka?

[Whisky.CL]Johnn:
counter strike 1.6

Metanis:
A honlap elérhetőségetek?

Johnn:
http://www.whiskyclan.atw.hu

Metanis:
Mikor alakult a klán?

Johnn:
2009. szeptember elején hoztam létre a klánt és egymagam-találtam ki.


Metanis:
Hogy jutott eszedbe?

Johnn:
Jártam egy infós suliba ahol jutott hely a csének is, nagyon megszerettem, és gondoltam miért ne hozhatnék létre egy saját klánt.

Metanis:
Az oldalt is te magad kezdted el csinálni vagy valaki segített benne?

Johnn:
Egyedül készítettem és fejlesztem az egészet.

Metanis:
Volt mestered a játékban vagy mindent egyedül tanultál?

Johnn:
Nem volt konkrétan mesterem, még az elején a jobb játékosok (osztálytársak) segítetek, ellestem a trükköket stb...
De leginkább egyedül.

Metanis:
Hányan vagytok a klánban?

Johnn:
Aktív tagok kb. 10, de jelenleg 87 regisztrált tagunk van.

Metanis:
Hogy érzitek, jók vagytok benne, amit csináltok?

Johnn:
Személy szerint (ha a játékomra gondolsz) közepesnek ítélném meg magam, de mások azt mondják, jól játszok.

Jim:
Hát.... nem vagyunk rosszak, de nekem legalább is még van hova fejlődjek.

Metanis:
Jim te hogy jutottál el a játékhoz?

Jim:
Nekem még anno egy barátom mutatta, aki azóta elég jól játszik és most ő segít, hogy jobb legyek, eleinte nem nagyon foglalkoztam a játékkal, de látván a barátom tehetségét arra gondoltam, hogy én is lehetek egy jó játékos és én is hozzá akarok felnőni:)

Metanis:
Milyen gyakran van klán war?

Johnn:
Warozni nem rég kezdtünk el. Ha kihív valaki minket, akkor warozunk vagy ha mi hívunk ki valakit értelemszerűen :) attól függ, hogy ki mikor ér rá stb... de ha mondanom kellene egy kb. számot, akkor kb. 2 hetente (az reális).

Jim:
Vannak klán tagok, akikkel én minden nap játszom.

Metanis:
Milyen gyakran játszotok együtt (amikor épp nem waroztok)?

Johnn:
Lényegesen sűrűbben mintha más klánnal játszanánk. mivel sokan vagyunk, ezért valakivel mindig tud gamelni az ember.

Metanis:
kaptatok-e ki csúnyán?

Jim:
Egyszer már sikerült kikapnunk elég csúnyán, de tanultunk az esetből:)

Metanis:
Mi történ?

Jim:
Még az elején volt és nem volt összeszokva a csapat, mert új tagok játszottak

Metanis:
ÉS a legemlékezetesebb? De ezt i bővebben, mint néhány szó

Johnn:
Olyan még nekem nem volt :)

Jim:
Nekem az volt, talán amikor majdnem elkönyvelhettünk a vereséget, de sikerült végül nyernünk. elég izgalmas volt a vége egy jó taktikaváltással sikerült nyerni eléggé megleptük az ellenfelet ezzel:D

Johnn:
Legemlékezetesebb mikor úgy fejbe dobtak egy füstgránáttal, hogy lementem mínusz 10 hpra :D xD

Metanis:
Honlapotok karban tartásánál készítésénél van-e segítség?

Johnn:
Teljes egészében én tartom karban én vok az admin, de segítségem olyan értelemben van, hogy pl. vannak fórum moderátorok...
Most is én fejlesztem az egészet, illetve pl. egy klán tag készítette az egyik bannerünket

Jim:
Én a készítéshez nem nagyon értek, úgyhogy abban nem tudok segíteni, de moderátorként úgy, gondolom, megállom a helyem

Metanis:
Van a klán saját szlogene, illetve logója?

Johnn:
Konkrét logónk még nincsen, bannerünk az van, amit lehet használni a játékban is spray logóként le lehet tölteni az oldalunkról. De dolgozunk rajta...

Metanis:
Illetve a szervert bérlitek vagy ti magatok futassátok?

johnn:
Jelenleg egyik klán tagunk üzemelteti
Rorsahk.no-ip.hu (Rorsahk nevű tagunké, only dust server)
 

A klán végeredménye:

Honlap: http://www.whiskyclan.atw.hu
honlaparculat:4 pont / 5 pont
karban tartás:3 pont / 5 pont
felszereltség:3pont / 3 pont
aktivitás:2 pont / 4 pont

Klán tulajdonságai:Az elmondottakra alapozva.
Visszajelzés sebessége: 3 pont / 5 pont
Klán szellem: 8 pont / 10 pont
Klán tagok száma pontokban: 8 pont / 10 pont
Klán kommunikáció:1 pont / 2 pont

32pont / 44 pontból

Gratulálok a klánnak! Csak így tovább a csapat építéssel!







 

Szólj hozzá!

Címkék: whisky clan nagyklanok pontozva


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr611809364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása