A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.02.24. 21:33 Metanis

Az első klán mindig nagyszerű ime: Murderdolls

Talán nem is lehetne jobb téma egy születő blog számára egy születőben lévő klán. Nagyon népszerű játékkal játszanak, ami nem más, mint a WoW (World of Warcraft). Ebben a játékban sok klán és sok játékos van, de igaz barátokat itt is nehéz találni. A világ már csak ilyen és erre lett kitalálva a klán szféra (Guild). Nem húzom tovább a betűket, íme, a maga mivoltában az interjú és a klán.

A beszélgetést a klán vezetővel (röv.:Grotes) és úgymond az al vezetővel folytattam (JOC).

Metanis:
Kezdjük is el. Mi a klán neve?

Grotes:
Murderdolls.

Metanis:
Mikor alakult a klán?

JOC:
Tavaly ősz óta, de az óta egyszer felbomlott a klán, de most ismét újra alapítottuk 1 hónapja!

Metanis:
Lehet-e tudni, hogy miért bomlott fel?

Grotes:
Egy belső klán vita miatt, de már ismét egymással harcolunk!

Metanis:
Hogy érzitek, jók vagytok abban, amit csináltok? Értem én a harcra.

Grotes:
Lassan több mint 5 éves tapasztalat után, igen:). Bármikor segíteni tudok az embereknek. :)

JOC:
Igen, csak elég fárasztó néha 10 embernek segíteni.

Metanis:
Akkor eléggé barátságos klán vagytok. Szóval lehet tőlük segítséget kérni, de nem tízesével. :D hogyan kezdtél (tettek) eljátszani a wowal ajánlották vagy csak rá találtál, és volt-e eleinte segítséged?

JOC:
Hát én először csak hallottam róla, de nem érdekelt. Aztán egyik osztálytársam mondta, hogy menjek vele játszani, mert unatkozik. De még akkor sem nagyon tudott felizgatni a téma. Aztán egyszer egy nap nagyon untam magam és gondoltam kipróbálom. Azóta szinte rabja vagyok. Segítségem nem nagyon akadt, csak amit más játékosoktól kaptam.

Grotes:
Én úgy találtam rá, hogy eleinte játszottam a Warcraft 3-al, és mondták, hogy kijött a World of Warcraft nézzem meg biztos tetszeni fog. Hát ki is próbáltam, még nagyon az elején volt a World of Warcraft és nagyon megtetszett:) Támaszom sose volt, és nagyon kevés dologban segítettek:)

Metanis
Hogyan találtatok egymásra, mert gondolom, ketten vagytok, akik megalapították klánt, vagyis az alapítók?

Grotes:
Nos, hát, minden ott kezdődött, hogy amikor megkezdtük ezen a szerveren az első komoly karakterünket bekerültünk egy Guildbe. Volt egy ilyen éjjeli játék, hogy mindenki ment együtt mindenhova.
Ééés.. végülis megvolt a közös téma, zene, stb. és akkor másnap ráírtam Joc-ra és így megtartottuk a kapcsolatot.

JOC:
Azután találkoztunk is, szórakoztunk. Igen, elég könnyen lehet barátokat szerezni a wow-ban ha van sok közös témájuk az embereknek.

Metanis:
Milyen gyakran harcoltok együtt? Mármint nem a klán warra értem.

Grotes:
Az előzőben volt sok harc, de mostaniban inkább arra törekedtünk, hogy kis szintű embereket vegyünk fel, és míg felfejlődnek addig jól összekovácsolódjunk. :)

JOC:
Igen, elég nagyok a szintkülönbségek is, és emiatt nem nagyon tudunk párban harcolni. De folyamatos a fejlődés. :)

Metanis:
Milyen szinten vagytok?

JOC:
Hát nekem több karakterem is van. Kettő darab 70es. De most kezdtem egy újat, amivel jelenleg 30as vagyok.

Grotes:
Én maximumon vagyok, de természetesen én is kezdtem egy újat, hogy tudjak lépésszerűen segíteni az új tagoknak.

Metanis:
Akkor komolyan gondoljátok a Klánt, mint baráti társaság.
Melyik szervere szoktok menni? Karakter név? Karakter típus?

Grotes:
A Tauri ra megyünk. Fő karakterem egy Rogue, de amivel a Guildet kezelem az egy Human Paladin, és Frightening a neve. A Guilden belül van még egy karakterem, amivel segítek, ő pedig egy Death Knight és Grotesque.

JOC:
Hát nekem több karakterem is van. Kettő darab 70es. De most kezdtem egy újat, amivel jelenleg 30as vagyok.
Az én főkarterem egy Night elf Hunter, azaz vadász. Neve Gylraenn. :D Elég fantáziadús. Csak az a baj, hogy egyesek szeretik utánozni.

Metanis:
Hányan vagytok a klánban?

Grotes:
Pontosan 40-enen.

 

Hamarosan folytatom addig is nem rágni a körmötöket. :D

 Íme a klán logo:

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr491787973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitee 2010.02.24. 22:40:50

Várom a folytatást, kiváncsi lettem.
süti beállítások módosítása