A Nagy Klánok

A teljes nagyklánok elérhető a http://nagyklanok.neobase.hu Ez az interjúknak fentartott hely!

2010.02.23. 17:35 Metanis

A nagy keresés eredménye!!!

Sok sok klánt kerestem illetve egy párat, de ha ezzel kezdem akkor idillibbnek tűnik.

Akkor vágjunk a közebébe. Eddig egy pár klánt felkerestem de nem hittem volna hogy ilyen nehéz kapcsolatba kerülni velük. Kis híján felér a lehetetlen szóval egyes klánoknál! Nem akarok klán neveket adni szóval ez titok de az értékelésben benne lesz. 

Az igazat szólva az a legérdekesebb, hogy a klánom menyire nehezen rakják össze a honlapukat és tartsák egyben, de mint klán tagok ez tudjuk. Általában a legtöbb klánban ( habár riport még nincs, de megfogjátok látni) az össze tartás ami a legnehezebb. Értem én az idő múlásával az érdeklődés elvesztését illetve a játék is kimegy a nagyközönség forgatagából. Nem könnyű egy klánt sokáig életbe tartani szóval tényleg csak a nagy klánok azok amelyek életerősék, mert a kicsi klánnal együtt jár a széthullás.(nem az emberek számára gondoltam :D).

További Szép Napot!! 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyklanok.blog.hu/api/trackback/id/tr471784366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása